verslag Kozakken Boys VR – S.V. Capelle VR

Afgelopen zaterdag mochten de dames van Capelle uit voetballen tegen Kozakken Boys. Ondanks dat we dachten niet op tijd te zijn doordat alles bij de a27 vast stond, waren we binnendoor gereden en toch op tijd. Misschien dat de speelsters door deze toeristische route een beetje van slag waren, want in de 2e minuut van de wedstrijd kregen ze al het eerste doelpunt tegen. We dachten nu wel wakker te zijn, maar het tegendeel bleek want na een minuut of 10 kregen ze het tweede doelpunt tegen. Vanaf dat moment ging Capelle beter voetballen en kwamen er een aantal kansjes. Na een voorzet van Carlijn schoot Joyce de bal gruwelijk mooi in de kruising. De dames waren sterker maar waren toe aan de rust, dit zorgde al snel voor een 3-1 achterstand vlak voor de rust.

Na de rust werd het 4-1, terwijl we zelf toch best gevaarlijk voor het doel waren, maar de ballen niet af konden maken. Ongeveer halverwege de tweede helft werd er een lelijke sliding gemaakt op Joyce die na een ritje door de lucht lelijk op haar stuitje en nek terecht kwam. Joyce moest met een blessure het veld af. Gelukkig is er niks gebroken maar wel kneuzingen.

Bij de dames was de wedstrijd gelopen en Kozakken Boys vergrootte de stand naar 9-1. De volgende wedstrijd tegen Zwaluwe moeten daar maar punten pakken. Heel veel beterschap Joyce en hopen dat je er weer snel bij bent! Succes dames bij Zwaluwe.

dames S.V. Capelle