verslag NOAD’32 – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag op bezoek bij NOAD’32. Al vroeg in de wedstrijd een goede kans voor de thuisploeg, maar Capelle keeper Erik Kuijsten redde goed. Na circa 10 minuten een fase met enkele schietkansen voor S.V. Capelle, waarbij met name een schot van Johan Rosenbrand gevaarlijk was. Dit werd echter knap gered door de NOAD’32 doelman. Kort hierna aan de andere kant van het veld een kopkans voor NOAD’32, waarbij de bal de zijkant van de paal van het Capelle doel schampte. Hierna een fase met weinig kansen voor beide doelen. Kort voor rust drong NOAD’32 nog aan en kreeg het twee kansen, maar beide inzetten gingen over het Capelle doel.

dscn7195

dscn7202

dscn7241

dscn7254

Na de rust werd het spel van S.V. Capelle er niet beter op. In de 56e minuut werd er balverlies geleden op het middenveld. Er volgde een aanval van NOAD’32, waarbij de eerste inzet nog gered kon worden door keeper Erik Kuijsten, maar uit de rebound schoot John Pootjes de 1-0 binnen. Even later nog twee mogelijkheden voor NOAD’32, maar gelukkig voor Capelle werden deze niet benut. Capelle zelf was nauwelijks gevaarlijk, maar toch wist het in de slotfase nog gelijk te maken. Een corner van Bart Vermeulen viel met een mooie boog in de kruising van het NOAD doel en dus 1-1. S.V. Capelle hield hierdoor aan deze matige wedstrijd toch nog een puntje over. Komend weekeinde is S.V. Capelle vrij en op zaterdag 29-10 wacht de thuiswedstrijd tegen koploper Woudrichem. Deze wonnen tot nu toe alle wedstrijden in 3D en pakten zaterdag de eerste periode.

za 15-10-2016: NOAD’32 – S.V. Capelle 1-1 (0-0)
56) 1-0 John Pootjes
90) 1-1 Bart Vermeulen

dscn7261