verslag S.V. Capelle – GVV’63

S.V. Capelle voetbalde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen de nummer 5 van 3D GVV’63. Na enkele minuten een schietkans voor Jurgen van Selst, maar zijn inzet werd gepakt door de Gamerense doelman. De wedstrijd speelde zich grotendeels op het middenveld af. Pas in het laatste deel van de eerste helft volgde weer wat gevaar voor de doelen: zowel S.V. Capelle als GVV’63 kregen een kopkans, maar wisten deze niet te benutten.

DSCN2617

DSCN2622

DSCN2628

DSCN2630

DSCN2631

DSCN2642

DSCN2646

Kort na de rust kreeg GVV’63 een aardige kans, maar gelukkig voor Capelle ging de inzet over. Even later nog een schietkans voor de bezoekers, maar dit schot werd gepakt door Capelle keeper Dennis van Turnhout. Aan de andere kant van het veld leverde de ingevallen Quinten van Caem een goed schot af, maar dit werd geblokt door de GVV’63 doelman. In de 70e minuut volgde toch de voorsprong voor S.V. Capelle. Een harde voorzet van Quinten van Caem werd van dichtbij ingetikt door Serhan Eyupoglu en dus 1-0. GVV’63 probeerde hierna nog aan te zetten, maar tot grote kansen leidde dit niet. In de slotfase besliste Vedad Hadzic de wedstrijd definitief. Na een mooie rush langs de zijkant rondde hij zelf af en dit betekende een 2-0 eindstand. Door nederlaag van NOAD’32 deed S.V. Capelle goede zaken en klom het op naar de eerste plaats. Wel met de kanttekening dat het een wedstrijd meer gespeeld heeft. Komende zaterdag volgt een lastige uitwedstrijd tegen nummer 4 Haaften: deze wonnen tot nu toe alle thuiswedstrijden.

za 10-3-2018: S.V. Capelle – GVV’63 2-0 (0-0)
70) 1-0 Serhan Eyupoglu
90) 2-0 Vedad Hadzic

DSCN2650