verslag S.V. Capelle – GVV’63

S.V. Capelle speelde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark de eerste thuiswedstrijd van het nieuwe seizoen tegen het Gamerense GVV’63. In de openingsfase had GVV’63 pech met een kopbal, die net naast het Capelle doel ging. Even later was het echter Capelle dat op voorsprong kwam. Een lange bal kwam terecht bij Sven Stokkermans, die Quinten van Caem in stelling bracht en de laatste zorgde voor de 1-0. Lang kon Capelle hier niet van genieten, want GVV’63 kwam kort hierna weer op gelijke hoogte via een mooi doelpunt van Jeffrey van der Meijden. Even later volgde zelfs de voorsprong voor de bezoekers. Een vrije trap van GVV’63 kwam op de lat van het Capelle doel terecht en uit de rebound kon Mathijs Libbers de 1-2 aantekenen. Op slag van rust volgde echter weer de gelijkmaker van Capelle. Een overtreding van GVV’63 binnen de 16 meter werd bestraft met een penalty, die Quinten van Caem benutte en dus 2-2.

Na de rust kwam de Capelle defensie onder zware druk van GVV’63 te staan, maar wist het lang stand te houden. Enkele minuten voor tijd volgde toch nog de voorsprong voor de bezoekers. Via een scrimmage belandde de bal voor de voeten van de ingevallen Richan Kreling, die GVV’63 naar een 2-3 overwinning schoot. A.s. zaterdag gaat S.V. Capelle in Kaatsheuvel op bezoek bij DESK.

za 8-10-2022: S.V. Capelle – GVV’63 2-3 (2-2)
10) 1-0 Quinten van Caem
19) 1-1 Jeffrey van der Meijden
25) 1-2 Mathijs Libbers