verslag S.V. Capelle – NEO’25

S.V. Capelle voetbalde zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen NEO’25. Vooraf werd een minuut stilte gehouden i.v.m. het overlijden van S.V. Capelle lid Tonnie Roomer. De wedstrijd was nauwelijks afgetrapt of NEO’25 kwam al op voorsprong: bij de eerste aanval van NEO’25 was Capelle niet attent en Mitch Soffner zette de bezoekers op 0-1. Enkele minuten later een corner van NEO’25, die door Capelle niet goed werd weggewerkt, waarna Sam Verstappen hiervan kon profiteren: 0-2. S.V. Capelle zelf kon hier weinig tegenover zetten afgezien van een kans die Quinten van Caem kreeg, maar deze wist het net niet te vinden. Op slag van rust weer een standaardsituatie uit een corner, die door Capelle niet goed werd verdedigd en deze keer was het Noah van Caem, die scoorde (0-3).

Kort na de hervatting bracht Nicky van Wanrooij NEO’25 op 0-4. Uit een vrije trap van Justin van Ark bracht Daryll-Lee Maasland S.V. Capelle even later op 1-4. Een kwartier voor tijd moest S.V. Capelle met 10 man verder na een rode kaart van de doelpuntenmaker. De stand bleef bij 1-4 in het vervolg. Geen punten dus voor S.V. Capelle dat hierdoor steeds vaster komt te staan in de onderste regionen van 3E. Komende zaterdag gaat S.V. Capelle in Gameren op bezoek bij GVV’63.

za 25-2-2023: S.V. Capelle – NEO’25 1-4 (0-3)
01) 0-1 Mitch Soffner
10) 0-2 Sam Verstappen
45) 0-3 Noah van Caem