verslag S.V. Capelle – NOAD’32

S.V. Capelle ontving op Paasmaandag koploper NOAD’32 op het eigen Mandemakers Sportpark. Na de matige wedstrijd op zaterdag tegen SSC’55 (3-0 nederlaag) kreeg Capelle dus meteen al kans op revanche. S.V. Capelle begon goed aan de wedstrijd en kreeg na 10 minuten via Jurgen van Selst een mooie kans. Deze werd echter onschadelijk gemaakt door de NOAD’32 doelman. Aan de andere kant van het veld was Remy Schouwenaar enkele minuten later wel succesvol: deze kopte vanuit een corner de 0-1 binnen. Hierna gebeurde er enige tijd weinig voor beide doelen. In de slotfase van de eerste helft toch nog enkele kansen voor Capelle, maar Serhan Eyupoglu, Jurgen van Selst en Quinten van Caem hadden pech met de afronding.

DSCN9179

DSCN9180

DSCN9182

DSCN9191

DSCN9199

DSCN9201

DSCN9203

De eerste helft liet nog redelijk voetbal van beide kanten zien, maar de tweede helft was qua voetbal minder. NOAD’32 leunde op de 0-1 voorsprong en S.V. Capelle was niet in staat de gelijkmaker af te dwingen. Grote kansen werden niet meer gecreëerd door beide teams en dus bleef de 0-1 staan. NOAD’32 deed goede zaken in de titelrace. S.V. Capelle had qua resultaten een matige week en zal zaterdag weer voor de winst moeten gaan. In Nieuwendijk staat dan de lastige wedstrijd tegen nummer twee Altena op het programma.

Soccerreporter was deze middag aanwezig bij S.V. Capelle en maakte deze reportages:

– samenvatting S.V. Capelle – NOAD’32

– interview met pupil van de week Robbie Feenstra

ma 2-4-2018: S.V. Capelle – NOAD’32 0-1 (0-1)
18) 0-1 Remy Schouwenaar

DSCN9210

DSCN9211

DSCN9214

DSCN9222

DSCN9228

DSCN9235

DSCN9253