verslag S.V. Capelle – Schelluinen

Na een lange corona winterstop voetbalde S.V. Capelle zaterdag weer een competitiewedstrijd in 3D. Het ontving op het eigen Mandemakers Sportpark de nummer 3 Schelluinen. De openingsfase was voor Schelluinen, maar het was S.V. Capelle dat in de 21e minuut op voorsprong kwam. Via een lange trap van keeper Remon van Rijswijk belandde de bal bij Quinten van Caem die knap de 1-0 binnenschoot. Op slag van rust kregen de bezoekers een penalty. Deze werd benut door Pascal van Delden en dus 1-1.

Vrij kort na de hervatting pakte Schelluinen de voorsprong via een mooie vrije trap van Mergim Shala. Schelluinen hield het betere van het spel, maar was niet in staat de wedstrijd definitief te beslissen. S.V. Capelle zelf wist weinig gevaar te stichten in de 16 meter van de bezoekers en dus bleef de 1-2 staan. Komende zaterdag gaat S.V. Capelle in Andel op bezoek bij Sparta’30.

za 12-2-2022: S.V. Capelle – Schelluinen 1-2 (1-1)
21) 1-0 Quinten van Caem
45) 1-1 Pascal van Delden
49) 1-2 Mergim Shala