verslag S.V. Capelle – Vuren

Onder een mooi herfstzonnetje speelde S.V. Capelle zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark tegen Vuren. De gasten hadden de eerste twee competitiewedstrijden gewonnen, maar de openingsfase was duidelijk voor S.V. Capelle. In de 8e minuut een actie van Quinten van Caem, die aflegde op Ferry Caron en deze werkte de 1-0 binnen. De betere kansen bleven voor S.V. Capelle, waarna in de 20e minuut de 2-0 volgde. Via Tygo de Jong belandde de bal bij Quinten van Caem en deze schoot binnen. In de 33e minuut werd het nog mooier voor S.V. Capelle toen Tygo de Jong op snelheid door de Vuren defensie heen brak en de 3-0 aantekende. Vuren zelf kreeg ook wat mogelijkheden, maar was slordig in de afwerking, dan wel zag Capelle doelman Jasper Verduijn in de weg staan.

Na een aardige eerste helft van S.V. Capelle was de tweede helft zeer matig met veel slordig spel en balverlies. Vuren wist hier niet van te profiteren en scoorde pas in de slotfase de 3-1 via Bas van der Vliet. Dit werd ook de einstand, waardoor S.V. Capelle in 3D goede zaken deed en opklom naar de 2e plaats. Komende zaterdag gaat S.V. Capelle in Wijk en Aalburg op bezoek bij NOAD’32.

za 9-10-2021: S.V. Capelle – Vuren 3-1 (3-0)
08) 1-0 Ferry Caron
20) 2-0 Quinten van Caem
33) 3-0 Tygo de Jong