verslag S.V. Capelle – Woudrichem

S.V. Capelle ontving zaterdag op het eigen Mandemakers Sportpark de koploper van 3D Woudrichem. Al na enkele minuten de eerste S.V. Capelle kans. Alfonso Ndongala kwam vrij voor het Woudrichem doel, maar zijn lob werd gepakt door Woudrichem doelman Kramers. Aan de andere kant van het veld een gevaarlijke vrije trap van Woudrichem via Tim Saaman, maar die werd door Capelle van de lijn gehaald. Hierna weer een fase met enkele kansen voor S.V. Capelle: Arnold van Pelt kopte naast en Alfonso Ndongala kwam nogmaals alleen vrij voor het Woudrichem doel, maar zag zijn inzet ver naast gaan. In de 20e minuut was het wel raak voor Woudrichem. S.V. Capelle maakte een onnodige overtreding net buiten de 16 meter, waarna Tim Saaman op mooie wijze de vrije trap in het doel schoot: 0-1. Hierna was S.V. Capelle het helemaal kwijt. Woudrichem kreeg diverse kansen en in de 34e minuut volgde dan ook de 0-2: via een schot van Nick Viveen werd het 0-2. Kort hierna werd het zelfs nog 0-3 toen Corné Nijhof van dichtbij een afvallende bal kon binnen werken.

dscn7310

dscn7317

dscn7328

dscn7385

Na de rust nam Woudrichem gas terug en kreeg S.V. Capelle nog enkele kansen, maar was het onzorgvuldig in de afwerking. Woudrichem kon dan ook de wedstrijd rustig uit voetballen. In de 78e minuut kwam S.V. Capelle met 10 man te staan nadat keeper Erik Kuijsten zich liet provoceren en voor de hierop volgende overtreding met rood van het veld moest. Kort voor tijd werd het nog 0-4 voor de bezoekers via Yoeri Duyzer. S.V. Capelle mag komende zaterdag in Den Bosch proberen deze nederlaag recht te zetten tegen de nummer laatst TGG.

za 29-10-2016: S.V. Capelle – Woudrichem 0-4 (0-3)
20) 0-1 Tim Saaman
34) 0-2 Nick Viveen
37) 0-3 Corné Nijhof