verslag Sleeuwijk – S.V. Capelle

S.V. Capelle voetbalde zaterdag weer de eerste competitiewedstrijd na de winterstop en ging op bezoek bij Sleeuwijk. Capelle begon niet attent aan de wedstrijd: gelijk in de eerste minuut bracht Andor van Andel de gastheren op 1-0. Hierna mogelijkheden voor beide partijen, maar het was Capelle dat in de 29e minuut het net wist te vinden: een steekpass van Tygo de Jong bereikte Quinten van Caem, die eerst de keeper omspeelde en hierna de 1-1 aantekende.

Na de rust kreeg Sleeuwijk meer veldoverwicht en ging het op zoek naar de voorsprong. In de 57e minuut volgde deze ook: uit een corner wist Jesse Rombouts de 2-1 binnen te werken. Een kwartier voor tijd bracht Jeffrey Molhoek Sleeuwijk op 3-1 en leek de wedstrijd beslist. Toch wist S.V. Capelle in de 82e minuut nog de aansluitingstreffer te maken: Daryll-Lee Maasland veroverde de bal en legde af op Quinten van Caem, die de 3-2 op het scorebord zette. In de slotfase wist S.V. Capelle niet meer de gelijkmaker af te de dwingen en bleef de 3-2 staan. A.s. zaterdag 4-2 is S.V. Capelle vrij voor de competitie en oefent het thuis tegen het Zevenbergse Seolto (14.30 uur). De week er op wordt er op zaterdag 11-2 voor de competitie thuis gevoetbald tegen Sparta’30 (14.30 uur).

za 28-1-2023: Sleeuwijk – S.V. Capelle 3-2 (1-1)
01) 1-0 Andor van Andel
29) 1-1 Quinten van Caem
57) 2-1 Jesse Rombouts