verslag TSVV Merlijn – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag in Tilburg op bezoek bij TSVV Merlijn. Vanaf het begin van de wedstrijd was Merlijn de bovenliggende partij. S.V. Capelle kreeg geen gelegenheid om op te bouwen, terwijl Merlijn wel veel ruimte kreeg en met goed voetbal de nodige kansen kon creëren. De Tilburgers kwamen dan ook in de 10e minuut terecht op 1-0 via Sjors Reutelingsperger. Enkele minuten voor rust werd het 2-0 via een schot van Lars van der Zanden. Het was aan Capelle doelman Remon van Rijswijk te danken dat de voorsprong van de Tilburgers niet groter was.

Na de rust zette Merlijn minder druk, maar kreeg het toch nog enkele kansen. Merlijn verzuimde echter de wedstrijd definitief te beslissen. Capelle was lange tijd niet in staat om zelf gevaarlijk te worden voor het doel van Merlijn. Pas in de slotfase waren er enkele kansen voor Capelle, maar de aansluitingstreffer werd niet meer gemaakt en dus bleef de 2-0 staan. Een terechte nederlaag voor een pover S.V. Capelle dat komende zaterdag in Wijk en Aalburg mag aantreden tegen NOAD’32.

za 19-10-2019: TSVV Merlijn – S.V. Capelle 2-0 (2-0)
10) 1-0 Sjors Reutelingsperger
40) 2-0 Lars van der Zanden

foto’s: Marcel Wagemakers