verslag Vuren – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag op bezoek bij Vuren. In de eerste helft kregen beide partijen wat mogelijkheden. Julian van Pelt en Ferry Caron namens S.V. Capelle, maar beiden zagen hun inzet gepakt worden door de Vuren doelman. Enkele minuten voor rust kwamen de gastheren echter op voorsprong. Een aanval over links werd afgerond door Bjorn Paul en dus 1-0. Kort voor rust nog een grote kans voor Vuren, maar een goede redding van Capelle keeper Jasper Verduijn voorkwam een tegentreffer.

Na de hervatting breidde Vuren al vrij snel de voorsprong uit. S.V. Capelle verdedigde niet attent en Tygo van Markus kon hiervan profiteren: 2-0. S.V. Capelle kreeg in het vervolg nog enkele mogelijkheden, maar wist de aansluitingstreffer niet te maken en dus leed het een 2-0 nederlaag. Komende week speelt S.V. Capelle twee belangrijke wedstrijden op het eigen Mandemakers Sportpark. Eerst wordt op dinsdagavond 10-5 tegen BZC’14 gevoetbald (19.30 uur), waarna a.s. zaterdag NOAD’32 op bezoek komt (14.30 uur).

za 7-5-2022: Vuren – S.V. Capelle 2-0 (1-0)
41) 1-0 Bjorn Paul
54) 2-0 Tygo van Markus

foto’s: Marcel Wagemakers