verslag Zuilichem – S.V. Capelle

S.V. Capelle ging zaterdag voor de laatste uitwedstrijd van dit seizoen op bezoek bij Zuilichem. Al na 5 minuten kwam S.V. Capelle op voorsprong. Ate Zijlmans brak door de Zuilichem defensie heen. In eerste instantie werd zijn inzet nog gered door de Zuilichem doelman, maar uit de rebound kon Jurgen van Selst de 0-1 binnen werken. Capelle keeper Erik Kuijsten moet halverwege de eerste helft in actie komen bij twee schoten van Zuilichem: eerst pakte hij een vrije trap en even later een afstandsschot. Arnold van Pelt kreeg hierna namens Capelle nog een kopkans, maar zijn inzet ging over.

DSCN0105

DSCN0111

DSCN0116

DSCN0118

DSCN0120

Na de hervatting breidde Capelle al snel de voorsprong uit: een vrije trap op de helft van Zuilichem werd doorgekopt en bij de tweede paal kon Arnold van Pelt de 0-2 binnen schieten. Hierna kwam de voorsprong van Capelle niet meer in gevaar en kreeg het nog enkele kansen om een grotere uitslag neer te zetten. De 0-2 bleef echter staan. Door deze overwinning en de andere uitslagen heeft S.V. Capelle zaterdag nog een kleine kans op deelname aan de promotie nacompetitie: het zal dan zelf de laatste thuiswedstrijd tegen Asperen moeten winnen, terwijl in ieder geval NOAD’32 thuis moet verliezen van Leerdam Sport.

za 6-5-2017: Zuilichem – S.V. Capelle 0-2 (0-1)
05) 0-1 Jurgen van Selst
49) 0-2 Arnold van Pelt

DSCN0122