voorbeschouwing S.V. Capelle – Sparta’30

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle de 4e wedstrijd van dit seizoen thuis tegen Sparta’30 uit Andel. Vorig seizoen speelde S.V. Capelle thuis met 1-1 gelijk tegen de Andelnaren (doelpunt: Arnold van Pelt), terwijl uit met 2-0 werd verloren.

Sparta’30 verloor zaterdag verrassend thuis met 1-2 van Asperen, maar kent toch nog een redelijke competitiestart met 4 punten uit 3 wedstrijden. S.V. Capelle liet zaterdag na een 0-3 voorsprong onnodig punten liggen bij NEO’25 en liet de Sprangenaren terugkomen tot 3-3. Hierdoor raakte S.V. Capelle de (gedeelde) koppositie kwijt in 3D. Zowel Sparta’30 als S.V. Capelle hebben dus iets recht te zetten en derhalve zijn er volop ingrediënten voor een leuke wedstrijd.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Jerry Molenaar uit Ophemert.

S.V. Capelle – Sparta’30 (2015)