a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Woudrichem

Na het vrije inhaalweekend speelt S.V. Capelle komende zaterdag weer voor de competitie in 3D. Zaterdag is Woudrichem de tegenstander. Vorig seizoen won S.V. Capelle thuis met ruime cijfers van deze tegenstander: het werd 4-0 via doelpunten van 2x Ate Zijlmans, Davey van Balkom en Onno Damen. Uit in Woerkum leed S.V. Capelle echter een ruime nederlaag: 5-1 (doelpunt: Jurgen van Selst).

S.V. Capelle speelde de laatste competitiewedstrijd een matige partij tegen NOAD’32 en pakte op de valreep nog een punt (1-1). S.V. Capelle staat nu 5e in 3D, terwijl Woudrichem de trotse koploper is: alle wedstrijden werden tot nu toe gewonnen. Dit mede dankzij de nodige doelpunten van Tim Saaman, de zoon van oud-S.V. Capelle trainer Piet Saaman. Woudrichem zal zaterdag weer willen winnen om afstand te houden op de nummer twee SVW, terwijl S.V. Capelle ook een goed resultaat zal moeten halen om mee te blijven doen in de subtop. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Jef Priest uit Waalwijk.

S.V. Capelle – Woudrichem (2016)

S.V. Capelle - Woudrichem (2016)