vrijwilligers- en jubilaressenavond

Vrijdagavond 4 maart vond er een vrijwilligers- en jubilarissenavond plaats bij S.V. Capelle. Deze avond begon om 20.00 uur en kende een mooie opkomst: circa 100 vrijwilligers / jubilaressen waren aanwezig, die onder het genot van een hapje en een drankje gezellig konden bijpraten. Later op de avond werden 9 jubilaressen naar voren gehaald i.v.m. hun 25 jarig lidmaatschap van S.V. Capelle. Dit betrof Jan Hommel, Ralph van Ierland, Sjoerd Janson, Frits Mandemakers, Mark Mandemakers, Antoine Pruijssers, Edwin le Sage, Robin Treffers en Jan van Vugt. Deze jubilaressen kregen het S.V. Capelle speldje overhandigd en een mooie bos bloemen. Namens het bestuur van S.V. Capelle bedankte John Treffers deze jubilaressen voor hun betrokkenheid bij S.V. Capelle. Aanvullend werden alle vrijwilligers bedankt voor hun inzet voor S.V. Capelle, want zonder hen zouden de vele S.V. Capelle activiteiten niet georganiseerd kunnen worden. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde avond.

Foto’s Jan Sprangers: vrijwilligers – en jubilarissenavond S.V. Capelle