vrijwilligers- en jubilarissenavond 2018

Afgelopen vrijdag vond weer de traditionele vrijwilligersavond van S.V. Capelle plaats. Voor deze avond werden alle vrijwilligers, die zich voor S.V. Capelle inzetten uitgenodigd. Er was sprake van een mooie opkomst van circa 80 vrijwilligers. Voorzitter Coert van Caem bedankte de vrijwilligers in zijn speech voor hun inzet.

Hierna werden 9 S.V. Capelle leden gehuldigd i.v.m. een jubileum. Gerrit van den Broek, Greet Faro-Chabot, Joyce Kant, Jorgen Pulles en Theo Smits kregen het S.V. Capelle speldje i.v.m. hun 25 jarig lidmaatschap van de afdeling voetbal. Bij de trimclub werden de jubilarissen Jozef van Bladel, Jacqueline Maijers, Mien Maijers en Jan Snijders gehuldigd. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde avond.

jubilarissen S.V. Capelle (foto: Marcel Wagemakers)

DSCN2597

Meer foto’s: fotopagina vrijwilligers- en jubilarissenavond S.V. Capelle