za 12-3: S.V. Capelle – DIA

A.s. zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark tegen DIA. DIA is de grote verrassing dit jaar in 3D. De resultaten zijn net als bij Capelle enigszins wisselvallig, maar desondanks staat de ploeg uit Teteringen door de nodige overwinningen op een keurige 3e plaats. Afgelopen zaterdag verloren zowel S.V. Capelle als DIA hun wedstrijden: S.V. Capelle ging in Andel met 2-0 onderuit tegen Sparta’30, terwijl DIA thuis met 0-2 verloor van NOAD’32.

De wedstrijd uit in Teteringen verloor S.V. Capelle op zaterdag 17 oktober met 3-1. DIA was die dag zeer effectief en liep in de 2e helft uit naar een 3-0 voorsprong, waarna Jurgen van Selst in de slotfase zorgde voor het enige Capelle doelpunt. Dit was ook de eerste competitiewedstrijd tussen beide teams: S.V. Capelle en DIA hebben geen lange historie qua wedstrijden.

S.V. Capelle heeft de punten zaterdag hard nodig om weer naar boven te kunnen kijken in 3D, terwijl DIA zal moeten winnen om in de top 3 te blijven. Het belooft dus een spannende wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter A. Kant uit Giessen. Aanvang: 14.30 uur

DIA-S.V. Capelle

DIA – S.V. Capelle (2015)