za 2-4: S.V. Capelle – GVV’63

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle weer thuis op het eigen Mandemakers Sportpark. Deze keer tegen de nummer laatst van 3D GVV’63. S.V. Capelle heeft weliswaar afgelopen zaterdag de 2e periode behaald, maar is nog steeds niet veilig en zal de komende weken nog de nodige punten moeten pakken. GVV’63 staat met afstand laatste, maar heeft nog een kleine kans op lijfsbehoud en zal daarvoor zaterdag moeten winnen. De bezoekers uit Gameren pakten de laatste 2 wedstrijden toch 4 punten en daarom zal S.V. Capelle deze tegenstander zeker niet moeten onderschatten.

De heenwedstrijd op zaterdag 7 november in Gameren won Capelle nipt met 0-1. Pas in de slotfase schoot Arnold van Pelt Capelle naar de overwinning. De laatste thuiswedstrijd van Capelle tegen GVV’63 was vorig seizoen in de 2e klasse. S.V. Capelle won toen op 21 maart met 3-0 (doelpunten: 2x Davey van Balkom en 1x Christian van Hilst). Beide ploegen degradeerden aan het einde van dat seizoen naar de 3e klasse.

Het belooft zaterdag dus een leuke wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter E.H.A. Beumer uit Dongen. Aanvang: 14.30 uur.

GVV'63 - S.V. Capelle (2015)

GVV’63 – S.V. Capelle (2015)