za 2-6: kampioenswedstrijd S.V. Capelle JO19

Aanstaande zaterdag 2 juni zal er op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle een sensationele kampioenswedstrijd plaatsvinden van onze JO19. Deze wedstrijd is tegen Haarsteeg JO19-2. S.V. Capelle JO19 staat momenteel op de eerste plaats, maar heeft net als Haarsteeg JO19-2 in totaal 21 punten. Omdat WSC JO19-3 momenteel met minder wedstrijden op positie 3 staat en nog op plaats 1 zou kunnen komen, hebben onze jongens maar 1 taak en dat is WINNEN!

De wedstrijd begint zaterdag om 12.00 uur. Kom onze jongens van de JO19 supporteren en help ze om kampioen te worden: ze rekenen op u!

Voor en na deze wedstrijd van de JO19 zijn er ook diverse andere mooie wedstrijden op het Mandemakers Sportpark. Zo beginnen om half 10 twee jeugdtoernooien: het KOFA Plafondmontage JO10 toernooi en het ASBO JO11 toernooi. ‘s Middags staan aanvullend om 14.30 uur de nacompetitiewedstrijden van S.V. Capelle 1/2 op het programma.