za 20-2: S.V. Capelle – ASH

A.s. zaterdag ontvangt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark ASH uit Hellouw. Na de onnodige nederlaag uit bij Sleeuwijk herstelde S.V. Capelle zich afgelopen zaterdag goed tegen Zuilichem: er werd met 0-2 gewonnen. ASH won zaterdag thuis met 2-1 van NOAD’32.

De wedstrijd uit bij ASH op zaterdag 3 oktober verloor S.V. Capelle terecht met 3-1. Davey van Balkom zorgde toen voor het enige Capelle doelpunt. Dit was ook de eerste competitiewedstrijd tussen beide ploegen. S.V. Capelle en ASH hebben geen lange historie qua wedstrijden.

ASH heeft de punten zaterdag nodig om uit de onderste regionen weg te komen, terwijl S.V. Capelle bij een overwinning definitief aansluiting vindt met de subtop van 3D. Ook blijft S.V. Capelle dan kans houden op de 2e periodetitel. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter A. van Dalen uit Brakel. Aanvang: 14.30 uur

ASH - S.V. Capelle

ASH – S.V. Capelle (2015)