za 30-4: S.V. Capelle – Willem II

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle weer thuis op het Mandemakers Sportpark. Deze keer tegen de nummer een-na-laatst van 3D: het Tilburgse Willem II. Willem II heeft nog een kans om rechtstreekse degradatie te ontlopen, maar zal dan zaterdag wel van S.V. Capelle moeten winnen. S.V. Capelle staat weliswaar in de brede middenmoot van 3D, maar heeft toch nog enkele punten nodig om zich definitief veilig te spelen. Afgelopen zaterdag verloor Willem II thuis met ruime cijfers van SVW (2-6), terwijl S.V. Capelle op de valreep met 2-2 gelijk speelde bij NEO’25.

De heenwedstrijd op zaterdag 24 oktober in Tilburg verloor Capelle na een matige wedstrijd met 2-0. Dit was ook tot nu toe de enige wedstrijd tussen beide ploegen: S.V. Capelle en Willem II hebben geen lange historie qua wedstrijden.

Gezien de aanwezige belangen belooft het zaterdag dus een leuke wedstrijd te worden, die onder leiding staat van scheidsrechter P.T. van Veelen. Aanvang: 14.30 uur.

Willem II - S.V. Capelle

Willem II – S.V. Capelle (2015)