za 6-1: onderling mix toernooi / pubquiz

Beste Capellenaren!!

Op zaterdag 6 januari wordt er door Johan Rosenbrand en Stefan Zopfi een onderling mix toernooi en pubquiz georganiseerd. Het zou leuk zijn als er veel Capellenaren op af komen!!

ONDERLING MIX TOERNOOI

S.v.p. uiterlijk 13.00 uur aanwezig zijn. Tussen 12.30 uur en 13.00 uur kun je je bij aankomst aanmelden voor het toernooi bij Johan Rosenbrand en Stefan Zopfi in de bestuurskamer. De volgende teams zijn uitgenodigd voor deelname aan het toernooi:

senioren: S.V. Capelle 1 t/m 4 en S.V. Capelle VR

junioren: S.V. Capelle JO17 / JO19

Na 13.00 uur worden de teams en poule indeling bekend gemaakt en om 13.15 uur beginnen de eerste wedstrijden. De wedstrijden duren 15 minuten en worden gespeeld op een half veld.

Na het toernooi kan iedereen zich opwarmen aan een kop warme erwtensoep. Hierna gaan we starten met de pubquiz.

PUBQUIZ

Alle leden, spelers en alle fanatieke Capelle supporters mogen gratis aan de pubquiz meedoen. Graag je dan wel z.s.m. van tevoren aanmelden bij Stefan Zopfi of bij Johan Rosenbrand. Aanmelden kan vanaf heden bij hen persoonlijk, maar kan ook eventueel per e-mail: pubquiz@svcapelle.nl

Om mee te doen aan de pubquiz moet je met een team van minimaal 5 t/m maximaal 8 personen zijn. We hebben een paar leuke prijzen weten te regelen voor de teams die de pubquiz winnen!

Namens Johan en Stefan iedereen fijne feestdagen en tot 6 januari bij de pubquiz en onderling mix toernooi!

pubquiz