begeleiding jeugdteams S.V. Capelle

Vanwege de uitbreiding van het aantal jeugdteams zijn we voor dit seizoen nog op zoek naar een aantal vrijwilligers, die een jeugdteam willen trainen of begeleiden.

Wij zoeken een enthousiaste trainer/coach voor de C1 uitkomend in de 3de klasse. Diploma is hierbij geen vereiste. Van de trainer wordt verwacht dat hij/zij op de dinsdag en donderdag de trainingen verzorgd en eventueel ook op zaterdag aanwezig is bij de wedstrijden.

Ook zijn we nog op zoek naar een enthousiaste leider voor de D2 pupillen. Deze spelen op een half veld en komen uit in de 3de klasse. Van de leider wordt verwacht dat hij/zij de spelers begeleidt op zaterdag.

Wanneer u geïnteresseerd in één van bovenstaande functies, dan wel vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met jeugdcoördinator Peter Kant via 06-20110412 of jeugdcoordinator@svcapelle.nl