Vriendenclub

Met ingang van het seizoen 2013-2014 is de ‘Vriendenclub S.V. Capelle’ weer nieuw leven ingeblazen! Het initiatief van weleer, ooit opgezet door Dick Rijken en een aantal andere vrijwilligers, is enkele jaren in de vergetelijheid geraakt. De laatste initiatieven van de vriendenclub van weleer zijn echter nog steeds zichtbaar, hoorbaar en zeker bij velen nog in gedachten. Denk hierbij aan reclameborden langs ons hoofdveld, reservetenues van diverse elftallen, de geluidsinstallatie in onze oude en ook huidige kantine en de herinneringen aan de gezellige feestavondjes bij ‘het Moaske’ in de Moer.521705_204965306340953_62825994_n

Nu we als vereniging S.V. Capelle zijn verhuisd naar ons nieuwe clubgebouw zullen we er ook met z’n allen voor moeten zorgen dat we deze accommodatie optimaal blijven benutten en S.V. Capelle de uitstraling blijven geven die het verdiend! Hiervoor zijn acties, initiatieven en financiële ondersteuning nodig vanuit de leden en supporters van onze vereniging. De jeugdafdeling heeft het goede voorbeeld gegeven en door een activiteitencommissie op te zetten om evenementen t.b.v. jeugdafdeling te organiseren. De seniorenafdeling mag daarom niet achter blijven.

Vanuit deze gedachte is de ‘Vriendenclub S.V. Capelle‘ mede in het leven geroepen. Deze activiteiten zullen we binnen onze vereniging moeten promoten, helpen bij het organiseren en daar waar nodig (gedeeltelijk) financieel ondersteunen. Om dit en nog meer mogelijk te maken vragen we € 25 lidmaatschap per seizoen of € 12,50 voor een junior lidmaatschap (t/m 18 jaar) om lid te zijn van deze geweldige club. Daarnaast zullen we diverse activiteiten plannen om nog wat extra daadkracht en armslag te genereren. Loterijen, acties en feestavonden zijn voorbeelden hiervan. Het lidmaatschap geeft iedereen met z’n partner gratis of met korting entree tot deze evenementen en daarnaast een aantrekkelijke korting op onze jaarlijks geplande feestavond!

Gezien het succes van dit initiatief is ervoor gekozen om de vriendenclub verder voort te zetten in de vorm van een stichting: Stichting Vriendenclub S.V. Capelle.

Naast de reeds bestaande activiteiten zoals de Playbackshow, Dart Toernooi, diverse feestavonden en het Bier Buiken Toernooi kun je hierbij misschien denken aan het nachttoernooi van weleer. Alle ideeën en initiatieven zijn van harte welkom en we hopen daarnaast dat alle leden ook mee willen denken en helpen bij de organisatie van deze evenementen. Alle hulp is welkom!

Iedereen die S.V. Capelle een warm hart toedraagt willen we vragen om lid te worden. We houden jullie op de hoogte van alle activiteiten en ontwikkelingen via social media, de website en flyers in de kantine. Wil je lid worden, ken je iemand die lid wil worden, wil je meer informatie of heb je een leuk idee dan kun je terecht bij de bestuur en organisatie van onze vriendenclub.

Onthoud ‘ Je bent een echte Capelse als je lid van de vriendenclub bent!’

Vriendenclub S.V. Capelle
vriendenclub@svcapelle.nl

Namens het bestuur van De Vriendenclub:
– Jos Faro (voorzitter)
– Marco van der Mast (penningmeester)
– Arjan Pruijssers (secretaris/promotie)
– Dennis Snijders
– Arjan Braspenning
– Iris Rosenbrand
– Ilse van Noije
– Bart Vermeulen
– Romy van Aalst
– Jesse Emmers

En niet te vergeten… volg ons op Facebook om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes, geplande activiteiten en natuurlijk terugblikken op onze activiteiten!