Samenwerking met RJO RKC/Willem II

De jeugdafdeling van S.V. Capelle groeit op dit moment zeer hard. Om alle jeugdspelers zo goed mogelijk op te leiden en zoveel mogelijk plezier te laten hebben binnen onze jeugdopleiding gaan wij verschillende samenwerkingsverbanden aan. Eerder gingen wij al een samenwerking aan met bewegingstechniek Van Selst om de bewegingstechniek bij de kinderen te verbeteren. Op zaterdag 26 oktober heeft voorzitter Coert van Caem een samenwerkingsovereenkomst getekend met RJO RKC/Willem II. Deze samenwerking houdt in dat wij gebruik kunnen maken van workshops en clinics van de RJO. Zodat wij niet alleen onze jeugdvoetballers goed kunnen opleiden, maar ook onze trainers een goede opleiding kunnen geven. Op dit moment hebben wij een ‘bronzen’ ster overeenkomst. Als wij als club blijven groeien en het niveau hoger wordt, zullen wij een ‘zilveren’ of ‘gouden’ ster overeenkomst krijgen. Op dit moment zijn we al op de goede weg richting een goede jeugdopleiding met veel jeugdleden. In december zullen er ook weer oudergesprekken plaats vinden om samen met de ouders de voortgang te evalueren. Ook zullen alle trainers in december het spelervolgsysteem invullen. In dit spelervolgsysteem kunnen wij de onze jeugdspelers nauwkeurig volgen, zodat iedereen bij S.V. Capelle kan trainen en voetballen op zijn eigen niveau.

Op dit moment zijn wij nog wel op zoek naar een aantal mensen, die een jeugdteam willen begeleiden. Wij zoeken nog een leider welke op zaterdag onze D2-pupillen wil begeleiden en zijn nog op zoek naar een trainer/coach voor onze C1-junioren uitkomend in de 3de klasse. Ook stage lopers zijn van harte welkom bij S.V. Capelle: wij bieden als club een leuke en leerzame stage aan. Nieuwe leden zijn uiteraard ook allemaal van harte welkom om een keer proef te komen trainen. Bij S.V. Capelle kun je al voetballen vanaf je 2de jaar en iedereen is dus van harte welkom op onze prachtige accommodatie. Voor meer informatie over de jeugdopleiding van S.V. Capelle kunt u contact opnemen met jeugdcoördinator Peter Kant via 06-20110412 of jeugdcoordinator@svcapelle.nl

Foto: vlnr Peter Kant (jeugdcoördinator S.V. Capelle), Henry Molenaar (RJO RKC/Willem II) en Coert van Caem (voorzitter S.V. Capelle)

RJO RKC - Willem II