S.V. Capelle start een J.V.O. op vrijdag

De individuele trainingen van S.V. Capelle waren z’n succes dat wij besloten hebben om met een Jeugd Voetbal Opleiding (J.V.O.) te beginnen. Aanstaande vrijdag 17 januari om 18:30 uur zal de eerste training plaatsvinden op het Mandemakers sportpark. Iedere speler vanaf de F pupillen tot en met de C junioren is van harte welkom op deze training! Aanmelden is niet nodig dit gebeurt tijdens de eerste training.

Opzet:

De J.V.O. bestaat uit 18 trainingen op vrijdagavond. De J.V.O. is toegankelijk voor elke speler, die bij S.V. Capelle in de F pupillen, E pupillen, D pupillen of in de C junioren speelt.

Visie:

De J.V.O. zal zich richten op (functionele) technische handelingen met bal, toegepast in veel
kleine wedstrijdvormen. We willen de kinderen -gedurende 18 trainingen- veel balcontacten laten maken en oplossingen met bal aanbieden, zodat spelers dit kunnen toepassen in wedstrijden bij hun eigen team. Ook zal de J.V.O. zich richten op de bewegingstechniek van de kinderen en de koptechniek. Vanzelfsprekend dienen spelers maximaal uitgedaagd te worden op hun eigen niveau om tot de beste prestaties en het meeste plezier te komen. Plezier bij spelers is een belangrijke voorwaarde voor ons! Het kan echter zijn dat we lopende de trainingen spelers anders indelen om tot maximale persoonlijke uitdagingen te komen. Omdat we in een circuitmodel (meerdere stationnetjes en trainers) werken, kunnen we een ieder veel persoonlijke aandacht op zijn/haar eigen niveau geven!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met jeugdcoördinator Peter Kant via:

E-mail: jeugdcoordinator@svcapelle.nl
Tel: 06-20110412