za 10-1: regioteam – RKC Waalwijk

Op zaterdag 10 januari speelt een regioteam van voetballers uit de gemeente Waalwijk tegen RKC Waalwijk. De wedstrijd begint om 14.30 uur en wordt gespeeld op het complex van SSC’55. Het regioteam bestaat uit 15 spelers afkomstig uit de eerste elftallen van de verenigingen Baardwijk, S.V. Capelle, NEO’25, RWB, SSC’55, Waspik en WSC. Het regio elftal staat onder leiding van NEO’25 trainer Antoine van Pelt. Namens S.V. Capelle doen Onno Damen, Erik Kuijsten en Arnold van Pelt mee.

De opbrengst van deze wedstrijd komt ten goede aan Villa Pardoes. De entree voor de wedstrijd is € 5,- voor volwassenen en € 1,- voor kinderen. Voorafgaand aan de wedstrijd zal een voorwedstrijd gespeeld worden door een jeugd regioteam tegen Brabant United, de jeugdopleiding van RKC Waalwijk en FC Den Bosch.

Kaarten zijn deze dag aan de kassa bij SSC’55 verkrijgbaar. Ook bij S.V. Capelle kun je vooraf via Coert van Caem deze kaarten aanschaffen. Komende zaterdag 3 januari kun je deze nog kopen.

villa pardoes