REGIOTEAM WAALWIJK – RKC WAALWIJK

Ter voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen speelt RKC Waalwijk zeven oefenwedstrijden. Gestart wordt tegen het regioteam Waalwijk op zaterdag 2 juli (14.30 uur). Het regioteam wordt door de trainer van de organiserende vereniging samengesteld uit spelers van diverse verenigingen uit de gemeente Waalwijk (inclusief Waspik en Sprang-Capelle).

Het duel wordt afgewerkt op sportpark De Gaard, het complex van RWB. Entree € 5,– Kinderen t/m 12 jaar € 2,50.

De selectie van regioteam Waalwijk ziet er als volgt uit:

WSC
• Sander Picokrie
• Wil Vervoort
• Jes Zijlmans

Het begeleidingsteam van RWB-1 zal optreden als begeleiding van de Waalwijkse selectie.

Scheidsrechtersvereniging De Langstraat levert het arbitrale trio. Scheidsrechter is Roel van der Werff en de ass. scheidsrechters zijn Remco Rissema en Danny IJpelaar.

regioteam-rkc