penaltybokaal S.V. Capelle jeugd 2016-2017

Bij S.V. Capelle is het al jaren traditie dat de scores van de penalty’s, die na de JO9 en JO11 wedstrijden worden genomen, worden bijgehouden voor een voorjaar en najaar klassement. Aan het einde van het seizoen worden de prijzen overhandigd aan de spelers. Zo ook op woensdagavond 31 mei na een partijtje voetbal tegen de ouders. Iedereen heeft natuurlijk zijn uiterste best gedaan, maar voor de prijswinnaars was er een bronzen, zilveren of gouden medaille en voor de twee winnaars uiteraard ook nog een prachtige beker.

Wil je volgend seizoen ook in aanmerking komen voor één van deze prijzen kom dan een keertje meetrainen om te kijken of je voetbal leuk vindt. Meer info: wedstrijden-jeugd@svcapelle.nl

De prijswinnaars waren deze reeksen:

Najaar 2016			Voorjaar 2017
1ste	Noud Zwart		1ste Stan Pruijsen