a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Leerdam Sport

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle wederom een thuiswedstrijd. Deze keer wordt gevoetbald tegen Leerdam Sport’55 uit de glasstad Leerdam. S.V. Capelle speelde begin september de eerste competitiewedstrijd tegen deze tegenstander en wist die zaterdag een 2-0 achterstand om te buigen in een 2-3 overwinning (doelpunten: Ate Zijlmans, Arnold van Pelt en Jory Broeders). De laatste thuiswedstrijd tegen Leerdam Sport dateert van 2014-2015, het seizoen dat S.V. Capelle degradeerde uit de 2e klasse F. Op zaterdag 13 september 2014 verloor S.V. Capelle destijds met 0-2.

S.V. Capelle speelde afgelopen zaterdag 3-3 gelijk tegen NOAD’32, waarbij NOAD’32 pas in de slotfase langszij kwam. Leerdam Sport verloor thuis met ruime cijfers (0-6) van kampioen Woudrichem. Zowel S.V. Capelle als Leerdam Sport hebben zaterdag een overwinning nodig om mee te blijven doen in de subtop van 3D. Derhalve belooft het zaterdag een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Paul Verhoeven uit Tilburg.

S.V. Capelle – Leerdam Sport’55 (2014)

capelle-leerdam sport-2014