a.s. zaterdag: S.V. Capelle – NEO’25

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de derby tegen NEO’25. Aan het begin van dit seizoen eindigde de uitwedstrijd medio september in 3-3. S.V. Capelle kwam nog op een 0-3 voorsprong via Ate Zijlmans, Arnold van Pelt en Alfonso Ndongala, maar gaf deze onnodig weg. De laatste thuiswedstrijd in december 2015 wist S.V. Capelle wel te winnen met 4-1.

S.V. Capelle speelde de laatste competitiewedstrijd een matige wedstrijd uit bij Haaften en verloor met 3-1. Ook NEO’25 is na de winterstop niet goed begonnen en verloor met 2-0 bij Sparta’30. Beide teams hebben de punten zaterdag hard nodig: NEO’25 om weg te komen van de onderste plaatsen en S.V. Capelle om aansluiting te behouden bij de subtop van 3D. Het belooft dus een leuke wedstrijd te worden.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Kriesels uit Bavel.

S.V. Capelle – NEO’25 (2015)

S.V. Capelle - NEO'25