a.s. zaterdag: S.V. Capelle – ONI

Komende zaterdag speelt S.V. Capelle op het eigen Mandemakers Sportpark de derby tegen het ‘s Gravenmoerse v.v. ONI. In het seizoen 2020-2021 (zaterdag 26 september 2020) won S.V. Capelle de laatste thuiswedstrijd met 2-0. Ook toen stonden er veel spelers in die momenteel ook ons 1e elftal vormen. De doelpunten van die dag werden door Sijmen Branderhorst en Vicente Ndongala gemaakt. I.v.m. de corona speelden we in dat seizoen maar 3 wedstrijden en was dit helaas onze enige thuiswedstrijd van dat seizoen.

Momenteel heeft de S.V. Capelle het lastig na een zeer goed begin van de competitie. Het team begint gelukkig weer compleet te worden na een waslijst met blessures. Alleen zullen de spelers die terugkomen ook weer wedstrijdritme moeten krijgen.

Afgelopen dinsdag is het uit bij BZC’14 helaas nog niet gelukt om weer eens te te winnen. Positief is wel dat BZC’14 niet dichterbij is gekomen door het gelijkspel. Er waren goede momenten in die wedstrijd (zeker de eerste 20 minuten), maar het moeten er nog meer worden. Bovendien moet het constanter gaan worden. Aan de inzet en beleving heeft het dinsdag niet gelegen, want die was er wel degelijk. Dit alles zou toch ons team vertrouwen moeten geven in de komende wedstrijden. We hebben tenslotte nog een halve competitie en dus 13 wedstrijden te gaan. Ook ONI is onderin 3D beland en zal er alles aan doen om verder te klimmen / punten te halen. Dat hebben ze ook de laatste 2 wedstrijden gedaan met 4 punten.

De wedstrijd staat zaterdag onder leiding van scheidsrechter van Kadir Düzdüsen uit Dordrecht. Er wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. Feest DJ Bart Hoefnagel zal zaterdag in de kantine zorgen voor gezellige muziek.

S.V. Capelle – ONI (2020)