a.s. zaterdag: S.V. Capelle – Zuilichem

Komende zaterdag ontvangt S.V. Capelle de V.V. Zuilichem op het Mandemakers Sportpark. Vorig seizoen speelde S.V. Capelle op zaterdag 26 september thuis met 2-2 gelijk tegen deze tegenstander (doelpunten: Tjeerd Verhoeven en Ate Zijlmans), terwijl de heenwedstrijd met 0-2 gewonnen werd (2x Jurgen van Selst).

S.V. Capelle speelde de laatste competitiewedstrijd een wisselvallige wedstrijd uit bij Sleeuwijk. Met vlagen werd er aardig gevoetbald, maar door een aantal te makkelijk weggegeven doelpunten stond er bij rust 3-0 op het scorebord. S.V. Capelle maakte in de 2e helft nog een doelpunt, maar uiteindelijk wist Sleeuwijk vrij eenvoudig de 3-1 voorsprong vast te houden. Zuilichem leed een grote thuisnederlaag tegen NEO’25 (1-5), maar kwam in deze wedstrijd nog wel op een 1-0 voorsprong. In de 2e helft wist NEO’25 uit te lopen naar een grote overwinning nadat Zuilichem na een rode kaart met 10 man kwam te staan. Zuilichem is afgezakt naar de onderste regionen van 3D en heeft de punten zaterdag hard nodig om hier weer weg te komen. S.V. Capelle zal moeten winnen om mee te blijven doen in de subtop. Er staan dus de nodige belangen op het spel.

Zaterdag wordt om 14.30 uur afgetrapt op het Mandemakers Sportpark. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Paul Verhoeven uit Tilburg.

S.V. Capelle – Zuilichem (2015)