afgelasting za 21-1

De KNVB heeft het gehele wedstrijdprogramma in categorie B afgelast. Dit betekent dat zaterdag alle competitiewedstrijden van S.V. Capelle teams zowel thuis als uit niet doorgaan. Ook de oefenwedstrijden S.V. Capelle VR – Sportlust VR en Nieuwkuijk 2 – S.V. Capelle 2 zijn morgen afgelast.

De oefenwedstrijd S.V. Capelle 1 – Nieuwkuijk 1 vindt zaterdag niet plaats op het complex van S.V. Capelle, maar is verplaatst naar het kunstgras van RWB. Aanvang: 16.45 uur. Dinsdag 24-1 speelt S.V. Capelle 1 nog een oefenwedstrijd op kunstgras: om 20.15 uur wordt dan in Breda geoefend tegen The Gunners.

Om 13.00 uur begint zaterdag het darttoernooi senioren bij S.V. Capelle voor S.V. Capelle leden en leden van de Vriendenclub. Da’s een mooi alternatief voor alle darters vanaf 18 jaar. Graag vooraf aanmelden via jeugdactiviteiten@svcapelle.nl