afscheidswedstrijd donderdag 22 mei

Donderdag 22 mei a.s. wordt er een afscheidswedstrijd georganiseerd voor de spelers van S.V. Capelle 1, die na dit seizoen stoppen met spelen voor S.V. Capelle 1.

Dit jaar is dit extra bijzonder, omdat er afscheid wordt genomen van 3 clubiconen, die met elkaar goed zijn geweest voor meer dan 1000 officiële wedstrijden in S.V. Capelle 1. Dit betreft Bert Rijken, Alfi Damen en Merijn Meijer. Uiteraard dienen we op waardige wijze afscheid te nemen van deze spelers en dit gebeurt middels een wedstrijd tegen een team wat is samengesteld uit spelers, waar deze drie iconen in hun lange voetbaltijd bij S.V. Capelle 1 mee hebben samengespeeld.

Aanvang van deze wedstrijd is 19.30 uur. Komt allen om op gepaste wijze afscheid te nemen van deze spelers. Na afloop van de wedstrijd begint om 21.15 uur de ledenvergadering afdeling voetbal van S.V. Capelle.