Bier Buiken Bokaal 2015

Zaterdag 30 mei vond op het Mandemakers Sportpark van S.V. Capelle de eerste editie van het toernooi om de Bier Buiken Bokaal plaats. Aan dit 5 tegen 5 voetbal toernooi deden 24 teams uit de hele regio mee. Het toernooi begon in de ochtend met regen en hagel, maar tegen de middag kon er toch in mooi weer gevoetbald worden en was het gelukkig de rest van dag goed weer.

Na de poulefase, kwartfinales en halve finales werd de finale gevoetbald tussen FC Brantoes en FC net niet. FC Brantoes won de finale overtuigend en ging met de 1e prijs, de “Bier Buiken Bokaal”, naar huis. De 2e prijs ging dus naar FC net niet, terwijl NEO Beach beslag legde op de 3e plaats. Naast het voetbaltoernooi was er ook nog een wedstrijd wasmachine schieten, waarbij de teams punten konden behalen door de bal in op elkaar gestapelde wasmachines te schieten. Dit klassement werd gewonnen door S.V. Capelle 4. De sportiviteitsprijs ging tot slot naar “Youri en de kampsjakies”.

Na het toernooi werd ook nog de trekking van de loterij verricht met als hoofdprijs een Akai Televisie. De volgende prijzen zijn nog niet afgehaald: 3e prijs tablet nr. 835 en de 11e prijs messenkoffer nr. 297. De winnaars worden verzocht contact op te nemen via bierbuikenbokaal@ziggo.nl Het toernooi werd afgesloten met een gezellige feestavond.

De organisatie van de “Bier Buiken Bokaal” wil de vrijwilligers, scheidsrechters en de volgende sponsoren bedanken:

Bas Smits Transport, Crielaard Tegelwerken, De Pannekoekenbakker, Drankenhandel Harry de Louw, (Eet)Café De Witte Brug, Erik Kemmeren Totale Dienstverlening, Gerrit van Beek, JP Elektrotechniek, JTO timmer- & onderhoudsbedrijf, Kemmeren Reclame, Kuysten Infra, Leen van Pelt & Zn. Transport, Maresia Auto Recycling, Mario Lomp en Metalen, Mari Verboven, Maton Groep, Plan 4 You, Remco Fotografie, Rien van Gastel, Schaafstra Hout- en Bouwmaterialenhandel, Severs Afwerkingsbedrijf Stucadoorsbedrijf, Sexy Lexie, Stam Transport, Tuinderij Meijs, Suwi Verhuur, Tirage Art, Tropical Discoshow, Van Caem Transporten, Van Ierland Assurantiën en Voetverzorging Margriet.

S.V. Capelle bedankt het team van S.V. Capelle 3 en de Vriendenclub S.V. Capelle voor de organisatie van dit geslaagde toernooi.

Jan Sprangers maakte bijgaande fotorapportage: fotopagina Bier Buiken Bokaal 2015

Frank van Irsel verzorgde deze fotoserie: fotopagina Bier Buiken Bokaal 2015