even voorstellen: Johan van Hest

S.V. Capelle is verheugd om te melden dat er een nieuwe jeugdvoorzitter is gevonden in de persoon van Johan van Hest. S.V. Capelle wenst Johan veel succes toe in zijn nieuwe functie. Hieronder stelt hij zich voor.

Ik wil me graag even aan alle leden en ouders van jeugdleden van S.V. Capelle voorstellen.

Vanaf het nieuwe voetbalseizoen zal ik als voorzitter van de jeugdcommissie mijn bijdrage leveren aan S.V. Capelle. Mijn naam is Johan van Hest en de vader van Laurens, wie met ingang van het nieuwe voetbalseizoen in de A selectie zal spelen. Ik ben reeds vele jaren werkzaam in de tissue papierindustrie, momenteel als Sales Manager Benelux bij de firma SCA, bij velen onder u bekend van o.a. de merken TORK, Edet, Plenty en TENA.

Ik wil graag het vele en goede werk welke Arie Kant voor S.V. Capelle heeft gedaan voortzetten en waar mogelijk nieuwe input leveren. Ik zal me eerst moeten inlezen en inwerken, maar verwacht snel de rol in te vullen, zoals U van mij mag verwachten.

Graag zie ik u bij onze voetbalvelden en zou het leuk vinden om met u kennis te maken, mochten we elkaar tot op heden “nog” niet eerder gesproken hebben.

Zie uit naar het nieuwe voetbalseizoen en hoop samen met u hier veel plezier aan te mogen beleven.

Met vriendelijke groet,

Johan van Hest