Gerard Maas overleden

S.V. Capelle ontving het trieste bericht dat afgelopen maandag erelid Gerard Maas op 80-jarige leeftijd overleden is. De uit Waalwijk afkomstige Gerard kwam in 1968 bij S.V. Capelle voorganger H.N.C. voetballen, de club waar ook zijn schoonfamilie Mandemakers actief was. Hij voetbalde o.a. in H.N.C. 1 en speelde ook nog na de fusie bij de S.V. Capelle veteranen. Gerard heeft zich geruime tijd in diverse rollen ingezet voor H.N.C. / S.V. Capelle: hij was o.a. kantinebeheerder, leider, secretaris en wedstrijdsecretaris. Voor al zijn inspanningen werd hij dan ook terecht benoemd tot erelid van S.V. Capelle in 2008 en later ook koninklijk onderscheiden. Na zijn actieve periode als bestuurslid was Gerard een belangstellende supporter. Helaas kampte hij de laatste jaren met een afnemende gezondheid en was hij niet meer in staat het sportpark te bezoeken. S.V. Capelle is Gerard veel dank verschuldigd en wenst de nabestaanden veel sterkte toe met dit verlies.

(klik op de afbeelding voor een vergroting van de rouwkaart)