LED loterij S.V. Capelle

Namens SV Capelle willen we alle kopers van loten alvast hartelijk bedanken voor de aanschaf van 1 of meerdere loten! We zijn in september begonnen en vanaf nu nog ongeveer 5 weken te gaan tot de trekking op 11 december 2020 en we zijn over de helft van de maximaal 600 te verkopen loten.
We hebben jullie hulp nu echt nodig!

Een deel van onze leden heeft reeds een lot gekocht of een toezegging hiervoor gedaan, maar tot op heden nog niet gekocht. Doordat we elkaar momenteel niet/weinig zien is het begrijpelijk en allemaal wat lastiger, maar we hebben het geprobeerd voor nu zo eenvoudig mogelijk te maken:

• mail je naam en telefoonnummer naar led@svcapelle.nl
  • Geef aan of je een lot wil kopen
  • Je krijgt een tikkie en je lot/loten worden op naam gereserveerd en bij jou thuis bezorgd
  • Voor bedrijven hebben we speciale regeling
    • bij 5 loten of meer krijg je een (sponsor)factuur
    • bij 10 loten krijg je naast factuur 1 jaar gratis reclame op onze beeldschermen
      • gaat uiteraard pas in als seizoen weer loopt en kantine geopend is
      • Zijn al diverse bekende en voor ons nieuwe sponsoren ingestapt

Om het voor alle lotenkopers nog interessanter te maken hebben we met een van onze nieuwe sponsors een mooie deal weten te sluiten met de firma BoXXer uit Tilburg en binnenkort ook in Waalwijk!

We hebben EXTRA prijzen!
Naast een geweldige 65” 4K UHD Smart TV, de allernieuwste Sonos Move, 2 ipv 1 Tablet hebben we daarnaast een JBL draadloze koptelefoon,
een JBL charge4 en een prachtige Gaming koptelefoon met microfoon aan de prijzenpot toegevoegd. Daarnaast uiteraard nog de fantastische hoofdprijs van 2 prachtige elektrische fietsen, een Grote Kamado XXL outdoor BBQ en diverse diner/vakantiecheques en cadeaubonnen.

We hopen dat al onze leden onze vereniging steunen bij deze actie. We willen ons gehele sportpark in de ‘winterstop’ voorzien van compleet nieuwe LED verlichting. Nieuwe lichtmasten zijn noodzakelijk voor een ieders veiligheid, LED verlichting creëren een betere verlichting van onze velden, we willen als vereniging milieuverantwoord ‘ondernemen’ en daarnaast levert het onze clubkas maandelijkse een aanzienlijke besparing op. Koop allen een lot!

Let op jezelf en op je naaste & Stay Safe!

Namens de LED commissie van SV CapelleCoert van Caem
Frank van Ierland