ledenvergadering afd. voetbal S.V. Capelle

Afgelopen donderdag 8 juni vond weer de ledenvergadering afdeling voetbal van S.V. Capelle plaats. Voorzitter Coert van Caem opende deze vergadering en had een korte terugblik op afgelopen seizoen. Hierna kwam de verkiezing van bestuursleden aan bod: Ad de Jong en Robert de Groot werden herkozen. Manon de Rooij trad toe tot het bestuur. André van Wijlen leidde met een toespraak de uitreiking van de “Vos-Van Wijlen” man in. Hiervoor was ook Ronnie Vos aanwezig. De eerste plaats ging dit jaar naar Sijmen Branderhorst. Coert van Caem reikte vervolgens de topscoorders prijzen uit. Bij de selectie werd Lindley Davis eerste met 10 doelpunten, terwijl bij de overige senioren Patrick Pruijsen en Bas Verduijn gezamenlijk de eerste plaats behaalden met eveneens 10 doelpunten. De prijs van de meeste assists van S.V. Capelle 1 ging naar Jurgen van Selst en de prijs voor de hoogste trainingsopkomst van de selectie ging naar Stefan Zopfi, die maar één training miste. Jurgen van Selst en Erik Kuijsten werden gehuldigd voor het bereiken van een jubileum aantal wedstrijden in S.V. Capelle 1. Ad Groenenberg werd tot slot nogmaals bedankt voor zijn jarenlange inzet als vlagger voor S.V. Capelle 1. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde vergadering.

Marcel Wagemakers maakte bijgaande fotorapportage