ledenvergadering afd. voetbal S.V. Capelle

Afgelopen donderdag 20 juni vond weer de ledenvergadering afdeling voetbal van S.V. Capelle plaats. Voorzitter Coert van Caem opende de vergadering en had een korte terugblik op afgelopen seizoen. Er gaan veel zaken goed, maar wel zijn er nog enkele aandachtspunten. Zoals het niet deponeren van afval in de vuilnisbakken op het sportpark, het schoon achterlaten van de kleedkamers en de ballen, die tijdens trainingen zoekraken. Hiervoor werd nogmaals aandacht gevraagd. Verder werd aangekondigd dat S.V. Capelle voornemens is te investeren in LED verlichting op het A- en C-veld. Er waren dit seizoen 2 kampioenschappen te vieren bij S.V. Capelle: de JO13 en de JO7 werden kampioen. Hierna kwam de verkiezing van bestuursleden aan bod: Coert van Caem, John Treffers en Marcel Wagemakers werden herkozen. Stefan Zopfi en Alex Roosenbrand zijn toegetreden tot de ledenraad. Alle vrijwilligers en sponsors van S.V. Capelle werden tot slot bedankt.

Ron Vos leidde met een toespraak de uitreiking van de “Vos-Van Wijlen” man in. De eerste plaats ging dit jaar naar Storm van Boxel. Op de tweede plaats eindigde Serhan Eyupoglu en derde werd Stefan Zopfi. Vervolgens werden de topscorers prijzen uitgereikt. Bij de selectie werd Onur Ulusan eerste met 20 competitiedoelpunten, terwijl bij de overige senioren Melissa Kerst de eerste plaats behaalde met 31 competitiedoelpunten. De prijs van de meeste assists van S.V. Capelle 1 ging naar Serhan Eyupoglu (14 stuks). De prijs voor de hoogste trainingsopkomst van de selectie ging naar Quinten van Caem met 77 trainingen. Bart Vermeulen en Stefan Zopfi werden 2e respectievelijk 3e. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde vergadering.

Zie ook: fotorapportage ledenvergadering