ledenvergadering afd. voetbal S.V. Capelle

Donderdagavond 28-5 vond de ledenvergadering afdeling voetbal van S.V. Capelle plaats. Voorafgaand hieraan was er een afscheidswedstrijd voor Onno Damen. Naast Onno namen ook nog Alfi Damen, Christian van Hilst, Rik Leijtens, Marnik van Mosselveld en Kanistan Mutnthulingan afscheid van de selectie. S.V. Capelle wil al deze spelers bedanken voor hun inzet.

Na de wedstrijd tussen S.V. Capelle en oud-S.V. Capelle begon de ledenvergadering. De bestuursleden Gerrit van den Broek en Marieke Snijders werden herkozen. Marc Zijlmans treedt toe tot het bestuur als nieuw bestuurslid en zal t.z.t. Koen van Gijzel opvolgen als penningmeester. Hierna begonnen de traditionele huldigingen: Dennis van de Sande werd afgelopen seizoen topscoorder bij de selectie, terwijl Esther Timmermans-Kant dit bij de overige senioren werd. Jory Broeders werd de “Vos-Van Wijlen man” van 2014-2015 en kreeg de prijs overhandigd door Ronnie Vos namens Vos Capelle / All-round Installatiebureau Van Wijlen. De prijs voor de opkomst van de meeste trainingen ging naar Bart Vermeulen. Onno Damen en Erik Kuijsten werden gehuldigd voor het bereiken van een jubileum aantal wedstrijden in S.V. Capelle 1. Tot slot werd afscheid genomen van Kirk Koningstein (trainer S.V. Capelle 2), Marco van der Mast (leider S.V. Capelle 5) en Merijn Meijer (materieelzaken). De laatste taak wordt vanaf het nieuwe seizoen overgenomen door Mark Klinkhamer. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde vergadering. Onderstaand een link naar een fotopagina van deze avond (fotograaf: Marcel Wagemakers).

foto’s donderdag 28-5