ledenvergadering S.V. Capelle 2023

Afgelopen donderdag vond weer de ledenvergadering van S.V. Capelle plaats. Voorzitter Coert van Caem opende de vergadering en had een korte terugblik op het afgelopen seizoen. De jeugdteams S.V. Capelle JO14-1, S.V. Capelle JO14-2, S.V. Capelle JO11-1, S.V. Capelle JO11-2 en S.V. Capelle JO11-3 behaalden kampioenschappen. Qua senioren voetbal had S.V. Capelle 1 een moeizaam seizoen met veel nederlagen: het degradeerde dan ook naar de 4e klasse. Lichtpuntje was wel dat de trainingsopkomst bij de selectie goed bleef en dit geeft vertrouwen voor het nieuwe seizoen. Inzake de overige teams was het kampioenschap van S.V. Capelle 35+ 7×7 vermeldenswaardig.

Hierna werden de financiën van de vereniging besproken en hieruit bleek dat, ondanks alle uitdagingen, deze bij S.V. Capelle goed op orde zijn. Dit mede dankzij de steun van de leden / sponsors. De bestuursleden Coert van Caem en Marcel Wagemakers werden herkozen, terwijl Ralf Knops als nieuw bestuurslid is toegetreden. Tot slot bedankte Coert van Caem alle leden, vrijwilligers en sponsors van S.V. Capelle voor hun inzet / bijdrage.

Na het officiële programma volgde de uitreiking van de “Vos-Van Wijlen” man, het klassement voor de beste speler van S.V. Capelle 1, door de initiatiefnemers Ron Vos en André van Wijlen. De top 3 bestond dit seizoen uit Maikel van Baardwijk (3e plaats), Glenn Vos (2e plaats) en de winnaar werd Jasper Verduijn met 392 punten. Hierna volgde de uitreiking van de topscorers prijzen. Deze ging bij de selectie naar Quinten van Caem (7 doelpunten), bij de overige senioren naar Bas Verduijn (19 doelpunten) en bij 7×7 naar Chris Velthoven (21 doelpunten). De laatste was i.v.m. vakantie verhinderd en ontvangt later zijn prijs. Frank van Ierland reikte de prijs uit voor de meeste assists bij S.V. Capelle 1 en die werd gewonnen door Quinten van Caem met 4 assists. De prijs voor de hoogste trainingsopkomst van de selectie ging naar Sven Stokkermans met 82 trainingen. Kevin de Rooij werd tweede met 78 trainingen en Bart Vermeulen legde met 76 trainingen beslag op de derde plaats. S.V. Capelle kijkt terug op een geslaagde vergadering.

Zie voor meer foto’s: FB verslag ledenvergadering