Mini- en F-jeugdtoernooien S.V. Capelle

Zaterdag 14 mei vonden er weer leuke mini- en F-jeugdtoernooien plaats bij S.V. Capelle.

De weersvoorspelling waren slecht, maar achteraf kunnen we stellen dat het prima toernooi weer was. Wederom hebben we weer gebruik gemaakt van de doeltjes van Neo’25, nogmaals bedankt. Komende week gaan ze weer retour en kan er in gescoord worden door de teams van S.V. Capelle die deelnemen op 21 mei. De werkploeg is afgelopen zaterdag in het nieuw gestoken met mooie jassen. Ze zijn weer de hele week in touw geweest om te zorgen dat ons mooie sportpark er weer perfect bij ligt. Respect, deze vrijwilligers verdienen een standbeeld.

De sponsoren van deze dag: A&M Wegenbouw, Van Gestel Montage, G.B. v.d. Broek Timmerwerken en Vero Sweet Presents, allen bedankt!

Bij de minipupillen was er één afmelding , waardoor we met 13 teams de strijd aan gaan. Om 9.30 starten we met de eerste van 36 wedstrijden en om 12.00 uur wordt de laatste gespeeld. Bij de mp’s is er ook nog een spelletje waarbij de bal in een opblaasbaar doel met gaten geschoten moet worden, mede mogelijk gemaakt door HV Verhuur, van het enorme springkussen werd ook goed gebruik gemaakt.

Voor de kids was er uiteraard Ranja en net als vorige week een gezonde fruit snack, mede mogelijk gemaakt door van Leijsen vof en Fruit Conneqt.

1

Bij de F Pupillen waren alle teams op tijd aanwezig, later bleek er helaas 1 team niet aanwezig te zijn, zodat we ook hier met 13 teams in totaal 36 wedstrijden gingen spelen. Geen 84, maar 72 wedstrijden in bijna drie uur, weer een vrij strak schema dus.

We bedanken de aanwezige scheidrechters: Jasper, Thijs, Nick, Jaap, Patrick, Peter, Timo, Gerben, Dion, Maarten, Chris, Hans, Jason, Jacco, Piet, Wil en in het bijzonder Jan de Been 11 jaar en dan het lef hebben om te fluiten, helemaal Super!

2

De Uitslagen:

Wij feliciteren S.V. Capelle Mp1, SSC’55 MP1, SSC’55 MP2, Helvoirt MP2, sv Capelle F1, Papendrecht F2, Roda Boys F1, S.V. Capelle F2 en RKDVC F13 met hun prijzen!

3

4

5

6

7

8

9

De Loterij:
Tijdens de jeugdtoernooien worden er door de activiteiten commissie loten verkocht, de opbrengst komt geheel ten goede van de jeugd afdeling. We willen De Vrijhoevense Bloemenkamer, Slagerij Cees Timmers, Suzy’s Beauty Salon, Bakkerij Verschuren en ’t Ganzenest bedanken voor hun gift.

Een aantal prijzen zijn niet afgehaald:
Neem contact op met wedstrijden-jeugd@svcapelle.nl

289        Bloemstuk De Vrijhoevense Bloemenkamer
992        Cadeau bon Slagerij Cees Timmers
971         Moodboard/Fotobord

Meimaand toernooi maand bij S.V. Capelle

Zaterdag 21 Mei:

Zaterdag 28 Mei:

Jan Sprangers maakte bijgaande foto’s van de wedstrijden / activiteiten:
Fotoverslag mini- en f-jeugdtoernooien S.V. Capelle