NEO’25 O23 – S.V. Capelle O23 [update]

S.V. Capelle O23 speelde dinsdagavond een derby uit bij NEO’25. Capelle begon goed aan de wedstrijd en won de meeste duels. Na circa 20 minuten volgde dan ook de 0-1 voorspong nadat een vrije trap van Mark Klinkhamer door Ate Zijlmans werd binnengewerkt. Vijf minuten later schoot NEO’25 echter weer de gelijkmaker binnen achter Capelle keeper Djay Emmers: 1-1. Tien minuten voor rust kwam Capelle weer op voorsprong nadat Mark Klinkhamer uit een corner van Ate Zijlmans de 1-2 scoorde. Vlak voor rust werd de doorgebroken Patrick Pruysen neergehaald in de 16 meter van NEO’25. Youri Duijster benutte namens Capelle de penalty en dit betekende een 1-3 ruststand. Na de rust werd het al snel 1-5 via 2x Ate Zijlmans. Coen de Cloe en Patrick Pruysen kreeg ook nog goede mogelijkheden, maar wisten niet te scoren. In de slotfase scoorde NEO’25 nog 2 maal en werd het dus een 3-5 overwinning voor S.V. Capelle O23.

ONI O23 wist de wedstrijd tegen Engelen te winnen en dus wordt de thuiswedstrijd op dinsdag 27 maart tegen ONI een heuse finale. De winnaar van dit duel wordt 1e in de competitie O23.