Rabobank Clubkas Campagne

De Rabobank Clubkas Campagne is begonnen: van donderdag 10 oktober tot en met donderdag 24 oktober kunnen leden van Rabobank De Langstraat stemmen op de diverse verenigingen in het werkgebied van Rabobank De Langstraat.

Voor S.V. Capelle is het van belang dat zo veel mogelijk leden van Rabobank De Langstraat op onze vereniging stemmen, want hoe meer stemmen voor S.V. Capelle, des te groter is de sponsorbijdrage van de Rabobank komend jaar.

Leden van de Rabobank hebben deze week een persoonlijke code ontvangen, waarmee ze kunnen stemmen. Als je lid bent, dan kun je via onderstaande link naar de site en hierop inloggen met je code. Je kunt van de 5 uit te brengen stemmen maximaal 2 stemmen aan S.V. Capelle geven. Doe dit zo spoedig mogelijk! S.V. Capelle staat op pagina 5 vermeld vooraan de verenigingen met de letter “S”.

stemmen Rabobank Clubkas Campagne

Banner -468x60