S.V. Capelle 3e bij Waalwijk Cup

Afgelopen vrijdag en zaterdag speelde S.V. Capelle 1 de Waalwijk Cup bij VV Waspik. Op vrijdagavond versloeg S.V. Capelle zowel SSC’55 als Baardwijk met 1-0 door twee doelpunten van Jurgen van Selst. Op zaterdag speelde S.V. Capelle nog een poule wedstrijd tegen RWB en ook deze werd gewonnen en nu met 2-1. Beide doelpunten werden gemaakt door Cory Ndongala. In de kruisfinale speelde S.V.Capelle met 0-0 gelijk tegen Waspik. De strafschoppenserie won Waspik met 6-5 en dus speelde S.V. Capelle hierna om de 3e plaats tegen Baardwijk. Deze wedstrijd eindigde in een 1-1 gelijkspel. Jimmy Moonen scoorde namens S.V. Capelle. S.V. Capelle won de strafschoppen met 6-5 en dus een 3e plaats voor S.V. Capelle bij de Waalwijk Cup 2013. Waspik won het toernooi: na een 1-1 gelijkspel in de finale tegen WSC nam het de strafschoppen beter en dus blijft de wisselbeker komend jaar in Waspik.

Jan Sprangers maakte bijgaande foto’s: Waalwijk Cup 2013