Voorbeschouwing S.V. Capelle – NEO’25

Na de afgelasting van afgelopen zaterdag heeft de KNVB de derby S.V. Capelle – NEO’25 weer voor komende zaterdag ingepland. Voor beide teams is het de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop. De laatste keer stond deze derby in het seizoen 2010-2011 op het programma. Dit was het jaar dat Capelle kampioen werd in de 3e klasse. Thuis won S.V. Capelle in april 2011 met 3-0 (doelpunten: Ruud Klijn, Jurgen van Selst en eigen doelpunt NEO’25), terwijl in november 2010 uit in een spectaculaire wedstrijd met 3-3 gelijk werd gespeeld (doelpunten: 2x Jurgen van Selst en Rik Donker). Dit seizoen dus weer deze derby, waarbij beide teams de punten goed kunnen gebruiken: Capelle staat 9e met 14 punten, terwijl NEO’25 op de 13e plaats staat met 12 punten. Een overwinning is voor beide teams noodzakelijk om aansluiting te houden met de middenmoot.

De wedstrijd begint zaterdag om 14.30 uur op het Mandemakers Sportpark en staat onder leiding van scheidsrechter Cakir. De entree voor bezoekers is zaterdag gratis, omdat de vorige keer al entree geheven is.

Door het inhalen van deze wedstrijd is een deel van het programma van de kerstborrel van de Vriendenclub S.V. Capelle vervallen. Wel blijven de optredens van DJ Jan de Vries en de artiesten staan. Het belooft dus een gezellige middag / avond te worden bij S.V. Capelle.

Het wordt zaterdag druk op ons Mandemakers Sportpark. Gezien de beperkte parkeergelegenheid het verzoek richting het publiek om zo veel mogelijk op de fiets te komen. Het is zaterdag naar verwachting mooi (fiets)weer 🙂

S.V. Capelle - NEO'25

S.V. Capelle – NEO’25 (2011)