S.V. Capelle wint Raoktum Cup

Afgelopen zaterdag 21 juni vond weer de Raoktum Cup plaats bij TC Raoktum. In dit jaarlijkse toernooi tennissen de voetbalverenigingen S.V. Capelle, NEO’25, RWB en SSC’55 in dubbels tegen elkaar, waarbij de winnende voetbalvereniging de Raoktum Cup ontvangt. Namens S.V. Capelle deden Coert van Caem, Paul de Gier, Ad Groenenberg, Robert de Groot, Frank van Ierland, Sjoerd Janson, Piet Konings, Antoine Pruijssers, Johan Rosenbrand, Jorn Spier, Annie Timmermans, John Treffers, Jan Verhagen, Geert van Wees, Stefan Zopfi en Ruud Zwart mee. Na een spannende slotfase bleek dat S.V. Capelle dit jaar de Raoktum Cup won, zodat deze wisselbeker komend jaar aan de Juffrouwsteeg bij S.V. Capelle staat. S.V. Capelle bedankt TC Raoktum voor de organisatie van dit gezellige toernooi.

Raoktum Cup 2014